Aral Fizik Tedavi olarak insanın en önemli  değerlerinden biri olan SAĞLIK’ta son teknolojiyi öncü ve çığır açan uygulamalar ortaya koyarak, sosyal ve bilimsel alanda fark yaratma amacındayız

Aral Fizik Tedavi

OZON TEDAVİSİ

Ozon Tedavisi

Major Ozon tedavisi sırasında Ozon gazı  oksijene dönüşürken vücut ortamına verdiği elektron ile  bazı iyileşme mekanizmaları canlanır.

Bu mekanizmalar;

Oksijen taşıma kapasitesi artar, iltihaplanma süreci baskılanır ve birçok inflamasyonlu hastalık iyileşir,

Antioksidan sistem yükselir, yaşlanma ve kronik hastalık süreci söner,

Bağışıklık sistemi desteklenir, Viral ( Coviddahil)  ve bakteriyel hastalıklarda tedaviye ciddi katkı sağlar.

Yorgunluk azalır, vücudun enerji kullanma kapasitesi artar, kişi kendini daha dinç hisseder.

Yara iyileşme mekanizmalarının birçoğunu destekler, kronik yara tedavisinde etkilidir.

Diabet (şeker) hastalığında vücudun şekeri kullanma kapasitesi artar ve kan şekeri dengeli hale gelir. Diabet tedavisine ciddi destek sağlar.
Kireçlenme, iltihaplı romatizma gibi hastalıklarda inflamasyonu azaltıp kas, eklem ve tendonlar üzerine yenilenmeyi hızlandırıcı etkisi mevcuttur.
Hücre yenilenmesini hızlandırır,kan şekeri düzeyini düşürür.
Kireçlenmelerde kıkırdık kaybını azaltarak ve eklem içi sıvılarının ve kıkırdık yapımını uyararak eklem ağrılarında azalma ve hareket kabiliyetinde artma sağlar.
Ozon kırmızı kan hücrelerinin oksşjen taşıma kapasitesini ve elastikiyetini ve kanın akışkanlığını artırarak oksijen azlığını giderir. Ayrıca damarlarda genişlemeye neden olarak ve damar tıkanıklarında yardımcı tedavi olarak uygulanır.
Ozon tedavisi özellikle yangısal sürecin yoğun olarak yaşandığı ve immün sistemin ön planda yer aldığı hastalıklarda yardımcı tedavi yöntemi olarak kullanılır. (yara iyileşmesi,iskemik,romatizmal ve infeksiyöz hastalıklar.)

MAJÖR OZON

Damardan alınan kanın ozonlanması ve kişiye verilmesidir.

Kişiden alınan belirli bir miktarda kanı şişe içerinde ozon gazı ile karşılaştırıp kişiye aynı damar yolu ile geri verilmesidir.

Genellikle hafta da 1 veya 2 kez olarak toplamda 10 senas önerilir.

SERUM OZON

%9’luk izotonik serum içine 15 dk boyunca ozon gazı karıştırılıp hastaya uygulanır.Etki olarak majör ozon ile aynıdır.

HANGİ HASTALIKLARDA UYGULANIR

• Arteriyel dolaşım bozuklukları
  • Deri ülser ve yaraları (Diyabetik yaralar, yatak yaraları, enfekte ve ülsere yaralar vs)
  • İltihabi bağırsak hastalıkları (CrohnHst, Ülseratif Kolit, Rektit vs)
  • Enfeksiyonlar (Bakteriyel, Viral, Mantar, Protozoa, Covid vs)
  • Geriatrik Sorunlar (Alzheimer, Demans, Parkinson vs)
  • Romatizmal Hastalıklar (Enflamatuar, Dejeneratif ve otoimmünHst)
  • Kanser tedavisinde yardımcı tedavi olarak (Kemoterapi ve Radyoterapinin başarısını
    artırma ve yan etkilerini azaltmada)
  • Allerjik Hastalıklar (Astım, Saman nezlesi, rinit, Dermatit vs)
  • Kronik Yorgunluk Sendromu
  • Uyku bozuklukları (Uyku Apne Sendromu)
  • Psikiyatrik Hastalıklarda yardımcı tedavi olarak

Nasıl etki eder?

Genel olarak 3 etki mekanizması vardır;

• Oksijen metabolizmasının uyarılarak kan ve doku oksijenlenmesinde artış (Doping-Antiaging etki)
  • Bağışıklık sisteminin aktivasyonu
  • Bakteri, virüs, mantar ve protozoanın öldürülmesi (Direkt ve indirekt yolla)

Güvenli midir?

Ozon tedavisi,hekim tarafından doğru endikasyonda ve dozda uygulandığında, aspirin dahil diğer tüm ilaçlardan daha güvenli kabul edilir.

Bir Yorum Bırak